התקנת מזגן vrf

כאשר מדובר על מערכת מיזוג מוסדית, התקנת מזגן vrf הפכה להכרחית. בגלל העיצוב של המערכת, היא נמצאת בשימוש נרחב ומציעה מגוון יתרונות לעסקים המשתמשים בה. האם מקום העבודה שלכם דורש מערכת מיזוג אוויר חדשה? אז כדאי לכם לקחת בחשבון כי מערכת מיזוג VRF של ענק המיזוג מציעה יתרונות רבים, ושווה לכם לשקול את התקנתה!

היתרונות של התקנת מזגן vrf

היתרונות של התקנת מזגן vrf כוללים נוחות מוגברת, חיסכון באנרגיה והפעלה נוחה וניתנת להתאמה אישית. יתרונות נוספים ומשמעותיים של מערכת מיזוג VRF הם:

  • אמינות המערכת.
  • פעולה שקטה.
  • יעילות אנרגטית.
  • ניתן להפעיל את המערכת על חימום וקירור בו זמנית.
  • טכנולוגיה חדשנית.
  • צמצום תקלות וזמני השבתה.

מהי אז מערכת מיזוג VRF?

נתחיל בלעבור על היסודות של פעולת מערכת VRF וכיצד היא שונה ממערכת מיזוג מרכזית. למרות שרובנו מכירים את מערכת המזגן המרכזי הקונבנציונלית, המורכבת מיחידה מרכזית גדולה המפיצה אוויר בכל המרחב שלנו, התקנת מזגן vrf הופכת נפוצה יותר ויותר בכל רחבי הארץ, במיוחד במקומות העבודה, בהם נמצאים מספר רב של אנשים בו זמנית. מערכות מיזוג VRF הן אלטרנטיבה מצוינת למערכת המיזוג המרכזית.

אחד היתרונות המרכזיים של מערכת VRF הוא שהיא מורכבת מיחידות אידוי, המחוברים למדחס אחד, בהם ניתן לשלוט בנפרד ולהתאים אותם לצרכים של כל אזור, בניגוד ליחידה מרכזית אחת מסיבית ורועשת.

יחידת המדחס של מערכת VRF יכולה לקבוע במדויק את הדרישות של כל אזור ולספק את הכמות המדויקת של נוזל הקירור הנדרשת לכל יחידת אידוי. כך, חדר אחד יכול לפעול על קירור בזמן שחדר צמוד יכול להדליק את המערכת בו זמנית על חימום.

עבודה שקטה ויעילות אנרגטית

העבודה של מערכת ה-VRF שקטה יחסית למזגנים אחרים. המדחס של המערכת נמצא בדרך כלל מחוץ לבניין, ובמקום מרוחק מיחידות האידוי, אליהם האוויר החם או קר מובל אליהם בצינורות, כך שבזמן השימוש במערכת VRF אתם נהנים מהמיזוג אוויר ללא הרעש.

תכונה אטרקטיבית נוספת של התקנת מזגן vrf היא שהמערכת מעודדת יעילות אנרגטית. למערכות מסוימות יש רק שתי פונקציות: הפעלה וכיבוי. עם היכולת לפעול בקצב שונה, מערכת VRF יכולה לספק במדויק את כמות נוזל הקירור הנדרשת לקירור חלל במצבו הנוכחי. כתוצאה מכך, המערכת צורכת פחות אנרגיה.

להתקנת מערכת איכותית באופן מקצועי ביותר צרו קשר עם אריק בנימיני מענק המיזוג.

התקנת מערכת vrf

התקנת מערכת vrf

מערכות המשתמשות בטכנולוגיית VRF פועלות באמצעות מדחס מיוחד המזרים אוויר בהתאם לתנאי הטמפרטורה הדרושים בכל חלל וכן דרישות המיזוג של המשתמשים. בהשוואה לסוגים אחרים של מערכות מיזוג אוויר, התקנת מערכת VRF יכולה לשמור על טמפרטורה קבועה לאורך זמן מציעה יתרון משמעותי מבחינת חיסכון באנרגיה, כפי שמעיד חיסכון מצטבר של עד 50% מצריכת החשמל. מאחר ומדובר על טכנולוגיה מודרנית, חשוב שרק מומחים בעלי ניסיון במערכת ספציפית זו יתקינו אותה כנדרש. בכל מקרה הקשור להתקנה של מערכת VRF תוכלו לקבל מענה מקצועי של אריק בנימיני מענק המיזוג.

יתרונות התקנת מערכת VRF

התקנת מערכת VRF תספק לכם מספר יתרונות משמעותיים, כולל:

  • לכל חדר עם יחידת אידוי המותקנת במערכת יש יכולת עצמאית של ויסות טמפרטורה.
  • פעולה שקטה של המזגן.
  • מערכת מודולרית הניתנת להתאמה מלאה הניתנת לפריסה בכל סביבה ביתית ומותאמת לצרכי הלקוח.
  • ניתן לקשר את המערכת לאוטומציה של בית חכם.

בעת התקנת מערכות VRF, מה עליכם לדעת?

התקנת מערכת VRF מתרחשת בשלבים, כאשר השלב הראשון שבהם הוא שלב התכנון המקדים, במהלכו מצוינת כמות יחידות האידוי הדרושות להתקנה ונקבע מיקומן המדויק בתוך הדירה.

לאחר שלב התכנון מותקנת יחידת המדחס החיצונית ובמקביל מותקנת מערכת הצנרת הנדרשת להפעלת יחידות האידוי השונות בשטח הדירה. לאחר השלמת התקנת מערכת הבקרה מתבצעת בדיקת תפקוד ראשונית של המערכת, ורק טכנאי מזגנים מוסמך רשאי לבצע בדיקה זו.

מה מבדיל מערכת מיזוג אוויר בטכנולוגיית אינוורטר ממערכת מיזוג אוויר VRF?

עם היכולת לתעל את טמפרטורת החדר, שני סוגי המזגנים – אלה המצוידים בטכנולוגיית VRF ואלה המצוידים בטכנולוגיית אינוורטר – מאפשרים שליטה על כל אחת מיחידות הפנים האישיות שלהם, מה שמביא לאורך זמן לחסכון משמעותי בצריכת החשמל. עם זאת, ישנן מספר הבחנות בין מערכת מיזוג אוויר אינוורטר למערכת VRF, כולל הבאות:

  • מזגן אינוורטר יכול להפיק רק כ-10 כוחות סוס, ואילו מזגן VRF יכול להפיק עד 30 כוחות סוס.
  • ניתן לשלב חמישה או שישה חדרים עם יחידת עיבוי של מזגן אינוורטר, או לשלב עשרות פתחי מיזוג בבת אחת עם מזגן VRF.
  • בהשוואה למזגנים המשתמשים בטכנולוגיית אינוורטר, מזגני VRF ידועים בפעולתם השקטה.

מערכת VRF היא מערכת מיזוג מודרנית המאפשרת לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות שלא תוכלו למצוא במערכות מיזוג אחרות. אם אתם מעוניינים להתקין את המערכת החדשנית הזו בביתכם, צרו קשר עם ענק המיזוג!

התקנת מזגן vrf
לייעוץ ללא עלות
השאירו את הפרטים:

לייעוץ ללא עלות

השאירו את הפרטים