התקנת מזגן בבניין חדש

מתגוררים במתחם דירות חדש לגמרי? מזל טוב. אבל, לא הרבה אנשים מודעים לכך, שאם אתם גרים בבניין משותף, התקנת מזגן בבניין חדש היא לא תמיד אפשרית. מאחר וחזית הבניין נחשבת לרכוש משותף של כל הדיירים, התקנת מזגנים בכל חדר, ותליית מדחס על חזית הבניין יכולה להיות פעולה לא חוקית. החלל היחיד שניתן להתקין בו יחידה חיצונית הוא מסתור הכביסה. כתוצאה מכך, התקנת מזגן מיני מרכזי יכול להיות פתרון נוח לבעיה זו. במקרה כזה, פניה לשירותיו המקצועיים של ענק המיזוג יכולים לסייע לכם בהתקנה מקצועית ואיכותית של מערכת המיזוג.

איך מתפקדות המערכות מיזוג אוויר?

אם אתם מבינים כי התקנת מזגן בבניין חדש היא לא אופציה זמינה עבורכם, מומלץ לשקול חלופות של מערכות מיזוג. כל מערכת מיזוג פועלת על אותו עיקרון בסיסי: מדחס מחוץ לשטח הבניין דוחס גז או נוזל קירור. במערכות מיזוג מסוימות, כמו מזגנים אישיים, המדחס ויחידת האידוי ממוקמים קרוב זה לזה. עם זאת, ברוב המערכות המודרניות, יחידת המדחס – שהיא מסורבלת ורועשת יותר – ממוקמת מחוץ לבניין, ויחידת הקירור – שהיא קלה ושקטה יותר – ממוקמת בפנים. שלושת סוגי מערכות המיזוג הפופולריות ביותר כיום הן מערכתמזגן מרכזי, מערכת VRF ואינוורטר.

תחליף חדשני עבור התקנת מזגן בבניין חדש

אם אתם רכשתם דירה בבניין חדש, סביר להניח כי הבניין בעל תשתיות מובנות עבור התקנת מזגן בבניין חדש, המאפשר שימוש באחת ממערכות מיזוג האוויר החדשניות בשוק. אתם כבר לא חייבים להרוס את קירות הבית ונראות הבניין מהחזית שלו על ידי תליית מזגנים אישיים בכל חדר. כיום ניתן להתקין מערכות מיזוג משתלמות וחסכוניות, כמו מערכת מיזוג אוויר VRF או מזגן מיני מרכזי. את המערכת ניתן להתאים לפי הצרכים של כל הדיירים בבית. אם אתם לא בטוחים איזו מערכת מתאימה לכם ביותר, אתם יכולים לקבל ליווי מקצועי של אריק בנימיני, המתמחה בתכנון והתקנה של מערכות מיזוג אוויר מסוגים שונים. בזכות הניסיון הרב, אריק בנימיני יעזור לכם לבחור את מערכת המיזוג הטובה ביורת עבורכם, וילווה אתכם לאורך כל הפרויקט, מתחילתו ועד סופו!

התקנת מזגן בבניין חדש
לייעוץ ללא עלות
השאירו את הפרטים:

לייעוץ ללא עלות

השאירו את הפרטים